از اینکه یه مدتی نبودم معذرت میخوام حالا برای عذرخواهی روش ساخت گل کاغذی روبرای شما گذاشتم.این گل روازانجمن بانویادگرفتم ودرست کردم ولی چون عکسهای خودم کیفیت نداشت از عکسهای سایت بانواستفاده کردم.(امیدوارم منو ببخشید.)

گل۱

2.jpg
 
3.jpg
 
گل ۲
1-1.jpg
 
1-5.jpg
 
 
همان گل راباکاغذ کادو می توان درست کرد زیباتر می شود.
 
1-3.jpg